Kedves Vásárlóink!
A COVID-19 járvány negyedik hullámában vagyunk, egyre több a megbetegedés, ezért partnerünk, a KOVA Trans Kft. az alábbi szabályok szerint jár el a csomagok kézbesítése során 2021.11.25. csütörtöktől:
Az átvevőket kérjük, hogy minden esetben tartsák be az alábbi szabályokat a kézbesítés során:
- Kérjük az átvevőt, hogy a szállítóval való találkozás teljes időtartama alatt viseljen maszkot!
- Kérjük, hogy ügyeljen a távolságtartásra.
A beüzemelési szolgáltatás egyelőre zavartalanul működik, amennyiben az átvevő maszkot visel és betartja a megfelelő távolságot a szállítóktól (2 méter).
AMENNYIBEN AZ ÁTVEVŐ NEM VISEL MASZKOT, A SZÁLLÍTÓ MEGTAGADHATJA A CSOMAG ÁTADÁSÁT!
A futárszolgálat megtagadhatja a kiszállítást, ha:
A fentiek megértését, valamint az együttműködést előre is köszönjük!
Tájékoztatunk, hogy kollégáink és a te egészséged védelme érdekében 2021. november 8-tól ismét bevezetjük a maszkhasználatot személyes ügyfélszolgálatunkon, átvételi pontunkon (1097 Budapest, Tóth Kálmán utca 33/A).
Az átvételi pont aktuális nyitvatartása:
• hétfő: 9-18
• kedd: 9-18
• szerda: 8-16
• csütörtök: 9-18
• péntek: 8-16
Megértésed köszönjük!
Szintén ettől a naptól kezdve munkatársaink és a Te egészséged érdekében a személyes kapcsolattartást minimálisra kell csökkentenünk, így kérünk, hogy ha szükséges telefonon és email-ben vedd fel velünk a kapcsolatot, valamint válaszd a házhozszállítás lehetőségét a rendelés leadásakor. A webáruházunkban leadott rendeléseket továbbra is zökkenőmentesen tudjuk fogadni és feldolgozni, minden készleten lévő termék elérhető.
Emellett mindent megteszünk annak érdekében, hogy a fertőzésnek való kitettséget minimalizáljuk, így az alábbi intézkedéseket vezettük be személyes átvételi pontunkon:
• raktárainkban, valamint személyes csomagátadás során napi fertőtlenítéssel védjük az árut, a csomagokat és berendezéseket a kórokozóktól,
• korlátozzuk a nagy létszámú egy helyiségben tartózkodást, valamint a partnereinkkel történő személyes kapcsolattartást,
• csomagkiadásra szolgáló pultjainkat és pénztárainkat rendszeresen fertőtlenítjük.
Ezen felül személyes átvételi pontunkon történő átvétel esetén nyomatékosan megkérünk téged, hogy kövesd az alábbi instrukciókat saját magad, illetve kollégáink védelme érdekében:
• kérjük, hogy személyes átvétel előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes vásárlástól,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz üzletünkbe, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• fizess előre online, mivel a készpénzforgalom csökkentésével visszaszorítható a szennyeződések, kórokozók terjedése,
• ha átvételnél fizetsz, válaszd a bankkártyás fizetést a készpénzes helyett,
• hozz magaddal saját tollat az aláíráshoz,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!
Ha házhoz szállítással rendelsz, erre mindenképpen figyelj:
• moss alaposan kezet átvétel előtt és után,
• vedd át a lakáson kívül a terméket,
• húzz kesztyűt az átvételhez,
• használj saját tollat az aláíráshoz!
Szerviz protokoll | Amennyiben meghibásodik a vásárolt terméked és javítást szeretnél eszközölni:
A koronavírus által kialakult helyzetben egyre több szerviz korlátozott munkaidőben és korlátozott létszámmal működik. Emiatt már most jelentősen megnövekedett a termékek átvételi és javítási ideje. Amennyiben az Mworld Magyarország Zrt. részére juttatod vissza a készüléket, úgy azt mihamarabb továbbítjuk a legközelebbi szervizbe, ameddig annak biztosított az átvétele a szerviz részéről. Felhívjuk figyelmed, hogy a javítás várható idejére becslést nem áll módunkban adni, ez sajnos nem jelezhető előre. A kijavítási igény érvényesíthető közvetlenül a szerviznél is, így ebben az esetben rövidebb idő alatt visszakaphatod készüléked. Cégünk természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy a javítási időt lecsökkentse, ehhez a türelmedet és megértésedet szeretnénk kérni.
Protokoll az átvételre:
• kérjük, hogy a hibás készülék visszajuttatása előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes ügyintézéstől,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz vevőszolgálatunkra, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• A beérkező termékkel várd meg, amíg kollégánk kesztyűt húz, mindkettőnk biztonsága érdekében ez elengedhetetlen,
• Minden esetben tartsd meg kollégánkkal a 2 méternél nagyobb távolságot a kommunikáció során,
• Amennyiben lehetőséged van, Saját tollal írd alá az átvételről szóló papírokat, de minden ügyfél után fertőtlenítjük a kihelyezett ügyféltollakat és a pultot is,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!
Kérjük, légy türelmes, hiszen mindez a Te javadat is szolgálja! Köszönjük, hogy Te is felelősségteljesen gondolkozol! Vigyázzunk egymás egészségére, állítsuk meg közösen a járvány terjedését!
Vigyázzunk egymásra!