Műveletek
Kosár
A kosár jelenleg üres.
Kosár tartalma, rendelés
 
Kedves Vásárlóink!
 
A COVID-19 járvány negyedik hullámában vagyunk, egyre több a megbetegedés, ezért partnerünk, a KOVA Trans Kft. az alábbi szabályok szerint jár el a csomagok kézbesítése során 2021.11.25. csütörtöktől:

 
  • A KOVA Trans kollégái a szállítandó termékeket az ingatlan bejárati ajtajában adják át, az ingatlanokba a szállítók nem mennek be.
  • Elsődleges a fertőzés kockázatának minimálisra csökkentése, ezért a futárszolgálat kollégái a termékeket nem csomagolják ki és a csomagoló anyagot sem szállítják el.
  • Az elektronikai hulladékot elszállítják, amennyiben azt szállítható állapotban az ingatlan ajtaja elé előzetesen kikészítették.
  • Okmánykezelés: nem a vásárló írja alá a címiratot, hanem bediktálja (és felmutatja) a sofőrnek az átvevő a nevét és a személyi okmány számát, az kerül az aláírás helyére (futár által odaírva).

Az átvevőket kérjük, hogy minden esetben tartsák be az alábbi szabályokat a kézbesítés során:

  • Kérjük az átvevőt, hogy a szállítóval való találkozás teljes időtartama alatt viseljen maszkot!
  • Kérjük, hogy ügyeljen a távolságtartásra.

A beüzemelési szolgáltatás egyelőre zavartalanul működik, amennyiben az átvevő maszkot visel és betartja a megfelelő távolságot a szállítóktól (2 méter).
 

AMENNYIBEN AZ ÁTVEVŐ NEM VISEL MASZKOT, A SZÁLLÍTÓ MEGTAGADHATJA A CSOMAG ÁTADÁSÁT!
 
A futárszolgálat megtagadhatja a kiszállítást, ha:

 

  • A címzett volt külföldön az elmúlt 14 napban.
  • Az átvevő alsó vagy felső légúti megbetegedésben szenved.
  • Abban az esetben, ha az ügyfél nem tud magyarul és angol nyelven sem tudja tisztázni a felmerülő kérdéseket a futárszolgálat kollégáival.
  • Ha a címzett hatósági házi karantén alatt áll (járványügyi megfigyelés alatt álló személy).
  • Amennyiben a futár a helyszínen úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt egészségügyi kockázattal jár.

A fentiek megértését, valamint az együttműködést előre is köszönjük!

 
Tájékoztatunk, hogy kollégáink és a te egészséged védelme érdekében 2021. november 8-tól ismét bevezetjük a maszkhasználatot személyes ügyfélszolgálatunkon, átvételi pontunkon (1097 Budapest, Tóth Kálmán utca 33/A).
 
Az átvételi pont aktuális nyitvatartása:
• hétfő: 9-18
• kedd: 9-18
• szerda: 8-16
• csütörtök: 9-18
• péntek: 8-16
 
Megértésed köszönjük!

 

 
Szintén ettől a naptól kezdve munkatársaink és a Te egészséged érdekében a személyes kapcsolattartást minimálisra kell csökkentenünk, így kérünk, hogy ha szükséges telefonon és email-ben vedd fel velünk a kapcsolatot, valamint válaszd a házhozszállítás lehetőségét a rendelés leadásakor. A webáruházunkban leadott rendeléseket továbbra is zökkenőmentesen tudjuk fogadni és feldolgozni, minden készleten lévő termék elérhető.
 

 
Emellett mindent megteszünk annak érdekében, hogy a fertőzésnek való kitettséget minimalizáljuk, így az alábbi intézkedéseket vezettük be személyes átvételi pontunkon:
 
• raktárainkban, valamint személyes csomagátadás során napi fertőtlenítéssel védjük az árut, a csomagokat és berendezéseket a kórokozóktól,
• korlátozzuk a nagy létszámú egy helyiségben tartózkodást, valamint a partnereinkkel történő személyes kapcsolattartást,
• csomagkiadásra szolgáló pultjainkat és pénztárainkat rendszeresen fertőtlenítjük.
 

 
Ezen felül személyes átvételi pontunkon történő átvétel esetén nyomatékosan megkérünk téged, hogy kövesd az alábbi instrukciókat saját magad, illetve kollégáink védelme érdekében:
 
• kérjük, hogy személyes átvétel előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes vásárlástól,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz üzletünkbe, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• fizess előre online, mivel a készpénzforgalom csökkentésével visszaszorítható a szennyeződések, kórokozók terjedése,
• ha átvételnél fizetsz, válaszd a bankkártyás fizetést a készpénzes helyett,
• hozz magaddal saját tollat az aláíráshoz,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!
 

 
Ha házhoz szállítással rendelsz, erre mindenképpen figyelj:
 
• moss alaposan kezet átvétel előtt és után,
• vedd át a lakáson kívül a terméket,
• húzz kesztyűt az átvételhez,
• használj saját tollat az aláíráshoz!
 

 
Szerviz protokoll | Amennyiben meghibásodik a vásárolt terméked és javítást szeretnél eszközölni:
 
A koronavírus által kialakult helyzetben egyre több szerviz korlátozott munkaidőben és korlátozott létszámmal működik. Emiatt már most jelentősen megnövekedett a termékek átvételi és javítási ideje. Amennyiben az Mworld Magyarország Zrt. részére juttatod vissza a készüléket, úgy azt mihamarabb továbbítjuk a legközelebbi szervizbe, ameddig annak biztosított az átvétele a szerviz részéről. Felhívjuk figyelmed, hogy a javítás várható idejére becslést nem áll módunkban adni, ez sajnos nem jelezhető előre. A kijavítási igény érvényesíthető közvetlenül a szerviznél is, így ebben az esetben rövidebb idő alatt visszakaphatod készüléked. Cégünk természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy a javítási időt lecsökkentse, ehhez a türelmedet és megértésedet szeretnénk kérni.
 
Protokoll az átvételre:

• kérjük, hogy a hibás készülék visszajuttatása előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes ügyintézéstől,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz vevőszolgálatunkra, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• A beérkező termékkel várd meg, amíg kollégánk kesztyűt húz, mindkettőnk biztonsága érdekében ez elengedhetetlen,
• Minden esetben tartsd meg kollégánkkal a 2 méternél nagyobb távolságot a kommunikáció során,
• Amennyiben lehetőséged van, Saját tollal írd alá az átvételről szóló papírokat, de minden ügyfél után fertőtlenítjük a kihelyezett ügyféltollakat és a pultot is,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!
 

 
Kérjük, légy türelmes, hiszen mindez a Te javadat is szolgálja! Köszönjük, hogy Te is felelősségteljesen gondolkozol! Vigyázzunk egymás egészségére, állítsuk meg közösen a járvány terjedését!
 
Vigyázzunk egymásra!
Összesen 16 399 termék készleten.
Személyre szabott ajánlatokért, funkciókért lépjen be!
Bejelentkezem
Még nem regisztrált? Néhány kattintással megteheti.
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
hogy elsőként értesüljön az újdonságokról és aktuális ajánlatainkról!
Termékeink

 

 

Árukereső.hu