Műveletek
Kosár
A kosár jelenleg üres.
Kosár tartalma, rendelés
 
 
 
 
 
 
Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció honlapunkon keresztül, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, melynek feltétele, hogy a felhasználó elfogadja üzletszabályzatunkat, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el. A regisztrációs oldalt itt találod.

Csak regisztrált felhasználóként tudok vásárolni?

A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, a rendeléshez megadott e-mail cím alapján a felhasználói fiók automatikusan létrehozásra kerül, és erről a megadott email címre visszaigazoló levél kerül kiküldésre. Ráadásul regisztráció nélkül a megrendelés folyamata is gyorsabb.

Hibás e-mail címet adtam meg, mi a teendő?

Kérjük, jelezd ezt felénk az info@marketworld.hu email címen vagy telefonon, és javítjuk az elgépelt elérhetőséget.

Módosítani szeretném megadott adataimat. Mi a teendőm?

Felhasználói fiókodba belépve bármikor könnyedén módosíthatod előzőleg megadott adataidat az Adataim módosítása gombra kattintva.

Hogyan tudom törölni regisztrációmat?

A regisztrációd törlésére vonatkozó igényedet jelezheted felénk emailben az info@marketworld.hu-n vagy telefonos ügyfélszolgálatunknak a +36 1 5858 777-es számon, és eltávolítjuk a regisztráció során megadott adataidat rendszerünkből.

Hogyan tudok új címet rögzíteni?

A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, miután bejelentkeztél fiókodba és kosárba helyezted a terméket, a harmadik lépésnél tudsz majd új szállítási, illetve számlázási címet megadni.

Nem kaptam számlát / garancialevelet

A számlát és a garancialevelet vagy dobozban, vagy a doboz oldalán egy csomagkísérő tasakban találod.

Fontos! Előfordulhat, hogy a tasakra rá van ragasztva a csomagcímke, ügyelj rá, hogy ki ne dobd a csomagolással együtt.

Amennyiben nem találod sehol sem, írj egy e-mailt nekünk az info@marketworld.hu címre és a kollégáink elküldik Neked.

Elfelejtettem a jelszavam / felhasználónevem, mi a teendőm?

Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, akkor tudsz kérni egy jelszóemlékeztető értesítőt, amit az általad megadott e-mail címre küldünk ki.

A másik lehetőség pedig, hogy felkeresed az ügyfélszolgálatunkat, töröljük a regisztrációdat és utána vagy újra regisztrálsz, vagy regisztráció nélkül folytatod a vásárlást.

 
 
 
 
Hány munkanap a kiszállítás?

A megrendeléstől számítva 1 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak a rendelésedet.

Kis méretű termékek rendelése esetén 1-3 munkanapon belül, háztartási nagygépek illetve az 50”-nál (126 cm) nagyobb képátmérőjű televízió készülékek, valamint a 40 kg-nál nehezebb termékek esetében 3-4 munkanapon belül, vagy raktárkészlettől függően vállaljuk a kiszállítást.

Ez az időintervallum nem vonatkozik háztartási nagygépekre – azok esetében 2-4 munkanap a várható szállítási idő –, illetve olyan kiemelt időszakokra (pl. Black Friday, karácsony), amikor megugrik rendeléseink száma. Az erre vonatkozó pontos információkat az adott időszakban megtalálod weboldalunkon a Hírek menüpont alatt.

Bővebben a szállítási módokról és díjakról itt olvashatsz:

Milyen kiszállítási módokat vehetek igénybe?

Átvétel FOXPOST automatánál: a termékeket a kiválasztott FOXPOST automatánál veheted át. A FOXPOST automatából átvehető küldemények súlya maximálisan 25 kg és legfeljebb 60 x 36 x 62 cm nagyságúak lehetnek. Díja: 1299 Ft.
 

Kiszállítás futárszolgálattal: add meg a pontos szállítási címet!

Az egyes termékek házhoz szállítási díja:
  • Minden kisgép (háztartás, barkács stb.) házhoz szállítása futárszolgálattal: 1499 Ft
  • Főzőlap, mikrohullámú sütő házhoz szállítása: 3999 Ft
  • Tűzhely, sütő, mosogatógép házhoz szállítása: 7999 Ft
  • Hűtő, mosógép, szárítógép házhoz szállítása: 7999 Ft
  • Side by Side hűtőszekrény házhoz szállítása: 11999 Ft
Személyes átvétel: az átvételről szóló emailes értesítést követően ügyfélszolgálatunk címén átvehető a megrendelt termék.

Címünk: 1097 Budapest, Tóth Kálmán utca 33/A.

Az átvétel ingyenes, ebben az esetben megrendeléstől számítva 1-2 munkanapon belül átveheted a terméket.

Nyitvatartási idő:
  • Hétfő: 9-18 óráig
  • Kedd: 9-18 óráig
  • Szerda: 8-16 óráig
  • Csütörtök: 9-18 óráig
  • Péntek: 8-16 óráig
Átvétel Pick Pack Ponton: a termékeket a kiválasztott Pick Pack Ponton veheted át. Pick Pack Ponton átvehető termékek súlya maximum 20 kg, nagysága legfeljebb 50x50x50 cm lehet. Díja: 1299 Ft.
Hétvégén is vállaltok kiszállítást?

A futárszolgálatok hétfőtől péntekig dolgoznak 8 és 17 óra között, a hétvégi házhozszállítás lehetősége nem megoldható.

Hány munkanapon belül tudom átvenni az átvételi ponton a megrendelésemet?

A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról, a termék beérkezését követően automatikus üzenetet küldünk a megadott e-mail címre. A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül az átvételről szóló e-mailes értesítés után vevőszolgálatunkon átvehetőek a rendelt termékek.

Elszállítják a régi készülékemet?

Csak a nagyháztartási gépeknek az elszállítását vállaljuk.

Lehetőség van a régi típusú nagyháztartási gép elszállítására abban az esetben, ha a rendelés során a „Megjegyzés” rovatba feltünteted ezt az igényedet, továbbá a régi készülék szállítható, és a higiéniai elvárásoknak megfelelő állapotban van (pl.: hűtőszekrény leengedve, tűzhely kikötve stb.).

Amennyiben háztartási kisgépet rendeltél, akkor leadhatod az átvételi pontunkon a régi készüléket, amennyiben számlával tudod bizonyítani, hogy átvetted megrendelésedet..

Meghatározott időben szeretném a kiszállítást. Van erre lehetőség?

Igen, a megrendelés leadása során a megjegyzés rovatban kell feltüntetned azt a későbbi dátumot, amelyre kérni szeretnéd a csomagot. Vedd figyelembe, hogy a háztartási nagygépek kiszállítási ideje 3-4 munkanap, a háztartási kisgépeké pedig 1-3 munkanap.

Kapok értesítést a rendelésem érkezéséről?

Igen, a futárszolgálatok (DPD – kisebb termékek, háztartási kisgépek; Kova Trans – háztartási nagygépek) küldenek értesítést SMS-ben és emailben. A háztartási nagygépek kiszállítását a Kova Trans végzi, ők a szállítást megelőző este felkeresnek időpontegyeztetés miatt.

A futárnál milyen fizetési lehetőségek vannak?

Házhoz szállítás esetén készpénzben és bankkártyával történő fizetés is lehetséges. Kérjük ezt vedd figyelembe, amikor megkapod az értesítést a kiszállításról!

Ha több terméket rendelek, több lesz a szállítási költségem is?

Több termék együttes rendelése esetén a rendszer a legdrágább szállítási költséggel rendelkező készüléket veszi alapértelmezettnek
.
Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak, és minden esetben a kosárban jelzett szállítási költség a mérvadó.

Kiszállítás után beüzemelik nekem a megrendelt készüléket?

A partner futárszolgálataink nem vállalnak beüzemelést, a gázkészülékeket mindenképpen a márkaszervizeknek kell beüzemelnie annak érdekében, hogy a garancia érvényes legyen.

 
 
 
 
Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?
Utánvét: kiszállítás esetén a futárnál tudsz készpénzben és bankkártyával is, foxpostos kézbesítés esetén viszont kizárólag bankkártyával fizethetsz.

Előreutalás: a megrendelést követően küldünk egy díjbekérőt emailben, amely alapján át tudod utalni a szükséges összeget.

Online bankkártya: megrendelés után átirányítunk Téged az OTP Bank oldalára, ahol biztonságos módon tudsz fizetni. Az online fizetés további részleteit itt megtalálod.

Cofidis online hitel fix 29,99% THM (30.000-1.500.000 Ft. között): a rendelés lezárását követően kérjük, hogy töltsd ki a Cofidis adatlapját és kattints a Hiteligénylés beküldése gombra!

Cofidis online hitel max. 8,8% THM (100.000-1.500.000 Ft. között): felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag 36 havi futamidő kiválasztása esetén érvényes a 8,8% THM. Ennél rövidebb futamidő választásakor a THM mértéke növekszik. A rendelés lezárását követően kérjük, töltsd ki a Cofidis adatlapot és kattints a Hiteligénylés beküldése gombra!

További részletekről itt tájékozódhatsz.
Mi az az utánvét kezelési költség?

Ez egy adminisztrációs költség, amit kizárólag utánvétes fizetés esetén számítunk fel. Megrendeléskor az előre ki nem fizetett termék esetén a szolgáltatás és termék díját meghitelezzük számodra, amíg át nem veszed a csomagot. Az utánvét kezelési költség díja 499 Ft.

Online fizetés során a bank oldala szerint sikeres volt a tranzakció, viszont a MarketWorld hibát jelez. Mi a teendőm?

Kérjük, hogy számlavezető bankodnál érdeklődj. Valószínűleg náluk volt fennakadás, néha ez megesik, mert a bankok kétnaponta esténként frissítik az online fizetési rendszerüket. Ellenkező esetben kérjük, készíts képernyőfotót, melyet eljuttatsz hozzánk az info@marketworld.hu e-mail címre, hogy részletesen utánajárhassunk a hibának.

Fizethetek Edenred utalvánnyal / SZÉP kártyával?

Webáruházunkban nem elérhető egyik lehetőség sem, a fizetési opciókat fentebb megtalálod.

Mi a teendő, ha nem kaptam a megrendelésemről visszaigazolást?

Biztos, hogy kaptál visszaigazolást, mert ezek az e-mailek automatikusan kiküldésre kerülnek, amennyiben jól adtad meg az e-mail címed. Fontos, hogy ellenőrizd levelezőrendszered promóciós/spam mappáját, mivel gyakran oda kerülnek ezek az üzenetek.

Amennyiben tudomásod van róla, hogy rosszul adtad meg e-mail címed, jelezd ügyfélszolgálatunk felé telefonon vagy e-mailen keresztül, mi pedig módosítjuk a hibás címet.

Tudok személyesen vásárolni az átvételi ponton?

Bemutatótermünk és üzletünk nincsen, átvételi pontunkon pedig csak az előzetesen leadott megrendeléseket tudjuk kiadni.

Leadhatom telefonon keresztül a rendelésem?

Adatvédelmi (GDPR) okokból nincs lehetőség telefonoshívásban leadott rendelésleadásra, mindenképpen weboldalunkon keresztül kell ezt megtenni.

Mikor kapok visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

A beérkezett rendeléseket 1 hétig őrizzük, amennyiben ebben az időszakban nem tudsz érte jönni, akkor jelezd felénk, illetve azt is, hogy mikor tudnád elvinni a rendelésedet és ebben az esetben természetesen meghosszabbítjuk a fenntartási időt.

Meddig tartják fent a rendelésemet helyszíni átvétel esetén?

Személyes átvétel esetén javasoljuk, hogy mielőbb gyere termékedért, mivel megrendelésedet egy hétnél tovább nem tartjuk fenn.

Egyedi árajánlatot szeretnék kérni a megrendelésemre. Van erre lehetőség?

Kérjük, ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé az info@marketworld.hu e-mail címre, és illetékes kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot.

Árukeresőn keresztül adtam le a megrendelésemet, de nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail.

Kérjük, ellenőrizd levelezőrendszered promóciós, illetve spam mappáját! Amennyiben ott sem találod a visszaigazoló e-mailt, úgy rendeld meg újból a terméket közvetlenül weboldalunkon keresztül. Ha a későbbiekben mégis megérkezik a visszaigazolás az Árukeresőtől, kérjük, hagyd figyelmen kívül!

Az Árukeresőn leadott rendeléseket mindenképpen meg kell erősítened 24 órán belül, ehhez az Árukereső küld ki egy megerősítő e-mailt.

Amennyiben nem sikerül megerősítened, akkor sajnos nem fogjuk megkapni a rendelésedet.

Utólag vettem észre, hogy rendelésleadásnál rosszul adtam meg az adataimat. Van lehetőség ezek javítására?

Ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben vagy telefonon keresztül, és módosítjuk az adatokat.

Van rá mód, hogy töröltessem a megrendelésemet?

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejében jelezd ezt felénk e-mailben vagy telefonon keresztül, és meghiúsítjuk a rendelést. Amennyiben előre kifizetted a terméket, kérjük, hogy bankszámlaszámod is tüntesd fel az e-mailben, hogy visszautalhassuk az összeget.

Amennyiben már átadásra került a rendelése, akkor vissza tudjuk kérni a futárszolgálattól.

Törölni, illetve az összeget visszautalni majd csak akkor tudjuk, ha visszakerült a termék hozzánk.

Amennyiben az Árukereső oldalán keresztül fizetted ki a megrendelésedet, úgy az Árukereső fogja visszautalni az összeget. Amennyiben ezzel kapcsolatos kérdéseid lennének kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Árukereső csapatával: info@arukereso.hu


 
 
 
Mikortól él a termékre vonatkozó garancia?

Garancia kezdete bekötés köteles terméknél maga a bekötés dátuma. Amennyiben a készülék beüzemelése a vásárlástól számított 6 hónapon túl történik, ebben az esetben a garancia a készülékre a vásárlás napjától érvényes.

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Elsőkörben e-mailben kell jelezned a termék(ek)kel kapcsolatos problémát/elállási szándékodat/csere igényedet az info@marketworld.hu e-mail címen.

Amennyiben meghibásodott a termék, a hozzá tartozó garanciajeggyel a vásárláskor kapott számlával vagy annak másolatával együtt érvényesíthető.

A garancia időtartama a tényleges teljesítéssel, a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a készülék üzembe helyezésével kezdődik.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a készüléken kívül álló 151/2003.(IX.22) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

2021. január 1-től érvényes kötelező garanciális időtartam:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

Mindenképpen először e-mailben kell jelezned felénk a problémát az info@marketworld.hu címen.

Mely esetekben nem állhatok el a vételtől?

Nem állhatsz el a termékvételtől abban az esetben, ha a higiéniai termék csomagolását megbontottad, vagy kipróbáltad.

„45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól részlet:

14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”

Ilyen termékkategóriák például: női-, férfi szépségápolási termékek, szájápolási termékek, fülbe helyezhető fülhallgatók.

Vásárolhatok kiterjesztett garanciát?

Igen, számos termékre vásárolható kiterjesztett garancia. Ebben partnerünk a BusinessBox. A feltételekről és részletekről itt olvashatsz bővebben.

Nagygépet rendeltem, a garancialevél pecsételés nélkül érkezett meg. Milyen módon pecsételitek le?

Háztartási nagygépek esetén a termék belsejében van a garancialevél, így pecsételéshez fel kellene bontanunk a terméket, viszont az így már sérültnek minősül, tehát nem tudjuk lepecsételni. Amennyiben személyes vagy postai úton eljuttatod hozzánk a garancialevelet, lepecsételjük.

Fontos, hogy a pecsételés nincs összefüggésben a garancia érvényességével, ha nincs lehetőséged lepecsételtetni a garanciajegyet, attól még érvényes lesz a garancia, de kizárólag a számlával együttesen..

A megrendelt termék dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?

Első körben nagyon fontos, hogy a termék átvételekor feltétlenül ellenőrizd, hogy minden tartozék megtalálható a dobozban. Ha hiányt észlelsz, jelezd a futárnak, személyes átvétel esetén kollégánknak.

Amennyiben az átvételt követően érzékelted a problémát, kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben az info@marketworld.hu címen vagy telefonos elérhetőségünkön a +36 1 5858 777-es számon.

Hibás adatok szerepelnek a számlán, van mód ennek javítására?

Ezt jelezd e-mailben az info@marketworld.hu címre, majd illetékes kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot. A hibás számlát postai úton vagy személyesen kell eljuttatnod hozzánk, majd a javított számlát visszaküldjük.

Kicsomagolás után vettem észre, hogy sérült a termék, szeretnék elállni a vásárlástól.

Kérjük, minden esetben nézd át a terméket kiszállításnál! Ha az árucikk átvételekor észleled a sérülést, akkor ne vedd át azt, hanem küldd vissza az árut, és készíttess jegyzőkönyvet a futárral! Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.

Elállási szándékodat akár indoklás nélkül is jelezheted a vásárlástól számított 14 napon belül, de ezt feltétlenül jelezd írásban is ügyfélszolgálatunknak az info@marketworld.hu e-mail címen. Az elállási nyilatkozat mintáját itt megtalálod.

A terméket postai úton, valamint személyesen is visszajuttathatod hozzánk. Rendkívül fontos, hogy az árucikket minden tartozékával együtt becsomagolva juttasd vissza hozzánk.

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

Rendelésed átvételekor ellenőrizd a csomag tartalmát, amennyiben nem a saját rendelésed kaptad meg, ne vedd át a terméket!

Ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé is a +36 1 5858 777-es telefonszámon vagy e-mailben az info@marketworld.hu címen.

Szeretnék megvásárolni egy terméket, amennyiben nem elérhető, mikor lesz kapható?

Nem rendelkezünk pontos információkkal arról, hogy egy bizonyos termék mikor lesz elérhető webáruházunkban. kísérd figyelemmel kínálatunkat!

Nincs magyar nyelvű/egyáltalán nem találtam használati útmutatót a dobozban. Hogyan juthatok hozzá?

Jelezd felénk a dokumentumok hiányát az info@marketworld.hu e-mail címen és a lehető leghamarabb pótoljuk a hiányosságot.

Hogyan kapom meg a számlát?

Személyes átvétel esetén a számlát helyben állítjuk ki, házhoz szállítás esetén a termék dobozában találod meg azt.

Hol találok információt az aktuális akciók és nyereményjátékok részleteiről?

Aktuális ajánlatainkat, nyereményjátékainkat és azok részleteit megtalálod weboldalunk Akciók menüpontja alatt.

Kuponnapok alkalmával hogyan tudom beváltani a kedvezményre jogosító kupont?

Kosárba helyezést követően a Kuponkód érvényesítése felirattal ellátott fehér mezőbe kell begépelned a kuponkódot.

Leiratkoztam a hírlevélről, ennek ellenére még mindig kapom azt.

Kérjük, jelezd ezt felénk e-mailben, és töröljük adatbázisunkból e-mail címed.

 
Összesen 16 423 termék készleten.
Személyre szabott ajánlatokért, funkciókért lépjen be!
Bejelentkezem
Még nem regisztrált? Néhány kattintással megteheti.
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
hogy elsőként értesüljön az újdonságokról és aktuális ajánlatainkról!
Termékeink

 

 

Árukereső.hu